niedziela, 13 kwietnia 2014

O mnie


Nazywam się Aleksandra Matwiejczyk. Jestem studentką trzeciego roku biotechnologii na Uniwersytecie Warmińsko- Mazurskim w Olsztynie. Biotechnologia to był przypadek, ale okazał się trafiony, skoro tak daleko zaszłam. Odkąd pamiętam zawsze chciałam zostać lekarzem, dlatego biotechnologia była raczej swojego rodzaju alternatywą. Zawsze najbardziej interesowały mnie dziedziny ściśle związane z medycyną,    a biotechnologia mi to umożliwiła. Wybrałam immunologię, dlatego właśnie tej dziedzinie poświęcam swoją pracę licencjacką. Piszę ją w Katedrze Fizjologii Zwierząt pod kierunkiem prof. dr hab. Stanisława Okrasy. Uwielbiam wyzwania, dlatego nie zrezygnowałam z medycyny. Jak wspomniałam wcześniej podróże i nauka są moją wielką pasją i bardzo lubię je łączyć. Po ukończeniu biotechnologii rozpocznę studia medyczne na Lithuanian University of Health Sciences w Kownie na Litwie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz