niedziela, 13 kwietnia 2014

Biotechnologia w podróży


 Biotechnologia to nauka, a ja bardzo wierzę w naukę i w fakty. Między innymi dlatego wybrałam biotechnologię jako kierunek moich studiów. Jej zaletą jest to że nie jest hermetyczna. Pozwala nam studentom i przyszłym biotechnologom rozwijać się w bardzo różnych kierunkach. Biotechnologia to przyszłość i coraz to nowe pomysły. Dlaczego ja zestawiłam biotechnologię z podróżami? Po pierwsze dlatego, że są moją największą pasją, ale także nauką i ogromną inspiracją. Uważam, że są one bardzo ważne, dla mnie jako przyszłego biotechnologa. Dzięki nim mogę przede wszystkim doskonalić znajomość języków obcych, co jest niezwykle istotnym elementem  CV. Podróżując poznaję nowych ludzi i mogę się od nich uczyć. Są inspiracją i bogatym źródłem pomysłów na nowe patenty. Rozwijają mnie, a co najważniejsze dzięki nim zdobywam bezcenne doświadczenie.
" Radość podróżowania wynika stąd, że to, co nas interesuje, ciągle się zmienia "
Liezi 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz