czwartek, 24 kwietnia 2014

Doświadczenie z pasją

Bardzo lubię pomagać innym, a cieszę się tym bardziej gdy dzięki temu mogę zdobyć cenne doświadczenie. Udaje mi się to dzięki pracy charytatywnej, którą bardzo sobie cenię. Jako wolontariusz pracuję w różnych placówkach od wielu lat. W niektórych udzielam się do dzisiaj. Sprawia mi to ogromną radość i daje wielką satysfakcję.
Na początku chciałabym powiedzieć o praktykach studenckich. Odbyłam je w szpitalnym Laboratorium Medycznym "NovaLab" w Augustowie. Do moich obowiązków należało wykonywanie badań laboratoryjnych na pracowniach analityki ogólnej, biochemii, immunochemii, hematologii, koagulologii oraz mikrobiologii. Moim zadaniem było także autoryzowanie wyników badań laboratoryjnych.
Jednym z takich miejsc, w którym pracuję do dzisiaj jest Warsztat Terapii Zajęciowej w Olecku. Czym się tam zajmuję?
Bardzo cennym doświadczeniem była także wieloletnia praca w hospicjum. Chyba najwięcej się tam nauczyłam, także od strony interpersonalnej.


Bardzo aktywnie działam także w Poradni Dermatologicznej w Augustowie, zdobywając cenne doświadczenie medyczne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz